Ankomst
Afrejse
Voksne
Værelser
Online Booking Betingelser2018-03-20T13:56:55+00:00

Generelle betingelser

Alle priser er oplyst pr. værelse pr. nat og er inklusiv betjening samt 25% moms.

Reservationer foretaget på Konference & Hotel Klintens hjemmeside, kan ændres ved at kontakte hotellet direkte. Ved ændring tages der forbehold for eventuelle prisstigninger.

Ankomst og afrejse:

Værelset(erne) er til disposition fra kl. 14.00 på ankomstdagen. Check-in skal ske mellem kl. 14.00 og 16.00 med mindre andet er aftalt og fremgår af bookingbekræftelsen. Er der ikke indgået aftale om senere ankomst end kl. 16.00, er Konference & Hotel Klinten berettiget til at disponere over værelset til anden side, uden kunden i den anledning kan gøre krav gældende.

Værelset(erne) skal forlades senest kl. 10.00 på afrejsedagen. Forlades værelset senere end kl. 10.00 på afrejsedagen kan kunden opkræves for yderligere et døgns ophold, med mindre andet er aftalt skriftligt.

Værdigenstande / opbevaring af bagage m.v.:

Konference & Hotel Klinten er ikke ansvarlig for bortkomst eller tyveri af værdigenstande og bagage på værelset eller på hotellet i øvrigt; herunder i forbindelse med benyttelse af bagagerum.

Glemte genstande:

Værdigenstande efterladt/glemt på værelset eller hotellet opbevares højest 3 måneder efter afrejse.

Eftersendelse af genstande kan ske mod betaling af nødvendig porto eller transportørudgift.

Genstande eftersendes kun mod forudbetaling af porto, og der kan ikke sendes pr. efterkrav.

Betalingsbetingelser:

Følgende kredit kort modtages:
Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, JCB, American Express, VPay og UnionPay
Ved online booking trækkes det fulde beløb på det valgte kort ved bestilling

Afbestillingsbetingelser:

Alle reservationer foretaget via onlinebooking direkte på Konference & Hotel Klintens hjemmeside kan annulleres omkostningsfrit indtil 7 dage før ankomst, senest kl. 18.00. Annulleringen skal foretages skriftligt til klinten@klinten.dk. Det forudbetalte beløb refunderes til kundens konto indenfor 7 dage. Evt. gebyrer vedr. overførsel betales af kunden.
Annulleres reservationen senere end 7 dage før ankomst ydes der ikke tilbagebetaling.

Klager:

Ønsker du at klage, kan du rette henvendelse til forbrugerombudsmanden.dk eller forbrug.dk

Ring eller book her

Har du spørgsmål, er du altid velkommen på
tlf. 56 50 68 00 hvor du også kan booke på hverdage mellem 8 og 16.

Gå til online booking